loading...
roznews
roznews بازدید : 94 جمعه 14 خرداد 1395 نظرات (0)

 تحویل لیست خرید استقلال به هیات مدیره

حالا که دیگر علیرضا منصوریان به صورت قطعی به عنوان سرمربی استقلال معرفی شده، قطعا اگر در این مدت به صورت مخفیانه در حال گرفتن بازیکن هم بوده، از این پس می تواند به صورت رسمی از خریدهای خود برای آبی پوشان رونمایی کند.

لیست خرید استقلال ، علیرضا منصوریان ، سرمربی استقلال

سرمربی استقلال

گفته می شود منصوریان با نفراتی چون وریا غفوری، وحید امیری و کاوه رضایی، محمد دانشگر و ارسلان مطهری صحبت های نهایی را انجام داده است.

حال باید دید از امروز که هواداران منتظر انفجار بمب های نقل و انتقالاتی در باشگاه خود هستند، چه کسانی جذب این تیم می شوند. البته معمای دوم و مهمتر قطعا لیست مازاد منصوریان در استقلال است که هنوز خبر قطعی در این باره بیرون نیامده و باید دید سرمربی جوان آبی ها چه کسانی را در لیست خروجی تیمش قرار می دهد.

جام نیوز :: JamNews - لیست خرید منصوریان برای استقلال/ بمب های ...

www.jamnews.ir/detail/News/677360
Translate this page
1 day ago - به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، حالا که دیگر علیرضا منصوریان به صورت قطعی به عنوان سرمربی استقلالمعرفی شده، قطعا اگر در این مدت به ...

خبرگزاری تسنیم - همه‌چیز درباره حضور منصوریان در استقلال/ از قرارداد ...

www.tasnimnews.com/.../همه-چیز-درباره-حضور-منصوریان-در-استق...
Translate this page
همه‌چیز درباره حضور منصوریان در استقلال/ از قرارداد سه‌ساله تا لیست خرید پرستاره. شناسه خبر: 1088511 سرویس: ورزشی. ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴. علیرضا منصوریان و ...

لیست خرید منصوریان برای استقلال/ بمب های پرسپولیس با ... - ساعت 24

www.saat24.com/.../لیست-خرید-منصوریان-برای-استقلال-بمب-ها...
Translate this page
16 hours ago - لیست خرید سرمربی جدید استقلال از سوی وی به هیات مدیره این باشگاه تحویل داده شده است.

رونمایی از لیست خرید منصوریان؛ ستاره های لیگ در لیست علیمنصور ...

www.tarafdari.com/.../رونمایی-از-لیست-خرید-منصوریان؛-ستاره-ها...
Translate this page
2 days ago - به گزارش وب سایت طرفداری، علیرضا منصوریان امروز به عنوان سرمربی فصل آینده استقلال تهران انتخاب شد. وی همچنین لیست دستیاران خود را در 
roznews بازدید : 83 جمعه 14 خرداد 1395 نظرات (0)

مدتی پیش لیونل مسی و پدرش برای رسیدگی به پرونده فرار مالیاتی شان به دادگاه احضار شدند .نخستین گزارشات از صحبت های لیونل مسی، فوق ستاره بارسلونا، در دادگاه فرار مالیاتی اش که دیروز در شهر بارسلونا برگزار شد، منتشر شده است.مسی در دادگاه چه گفت و نتیجه ی اولین جلسه این دادگاه چه بود؟



مسی در دادگاه ، لیونل مسی ، دادگاه مسی

تصویر لیونل مسی در دادگاه

مسی در دادگاه چه گفت؟

دادستان درخواست کرده است لیونل مسی در صورت متهم شناخته شدن به 22 ماه زندان محکوم شود اما نشریه آس ادعا کرده است مسی هرگز با چنین مجازاتی رو به رو نخواهد شد زیرا مرتکب جرم جنایی نشده است. در همین رابطه لیونل مسی گفت: همیشه تمرکزم روی فوتبال بازی کردن بوده است. به پدرم و وکلایم درباره چنین مسائلی اعتماد داشتم. هیچوقت اطلاعی درباره این موضوعات نداشتم و تمام این امور را به وکیل و پدرم واگذار کردم. آنها بودند که درباره این چیزها تصمیم گیرنده بودند. اطلاعی درباره پرونده حق تصویر هم ندارم و امضایی که از من وجود دارد، مربوط به 18 سالگی من است که دانش زیادی درباره این موضوعات نداشتم. تنها فوتبال بازی کردم و تمرکزم روی فوتبال بازی کردن بود.

گفته می شود به زودی نتایج جلسه اول لیونل مسی اعلام شود.
پدر لیونل مسی نیز گفته پسرش هیچ اطلاعاتی در خصوص مدارک و مالیات ها نداشته است. او در این باره گفت: همیشه سعی کردم زندگی پسرم را آسان تر کنم. او هیچ چیز نمی دانست. به او گفتم باید چیزی را امضا کند. یک قرارداد داشتیم. ما به یک دفتر ثبت عمومی رفتیم و لیونل آن قرارداد را امضا کرد.

roznews بازدید : 110 جمعه 14 خرداد 1395 نظرات (0)

صحبت های جنجالی مهناز افشار درباره ازدواجش

«من برای اولین بار و آخرین بار می خواهم بگویم اگر مطلبی را که در سایت ها می خوانید، باور می کنید پس باید تکذیبیه آن را هم باور کنید. مردم باید هر اتهامی را با ارائه مدرک باور کنند نه اینکه صرف اینکه هر تهمتی زده شد بگوییم ثابت کن، دروغ است!»
 
 ازدواج مهناز افشار و محمد امین رامین ، ازدواج مهناز افشار ، همسر مهناز افشار

پاسخ بازیگر زن به شایعات زندگی شخصی مهناز افشار و محمد امین رامین

مهناز افشار در سومین دهه بازیگری، مجموعه ای از تجربه های متدوال، متفاوت و جسورانه را در کارنامه دارد. بازیگر چهره ای که بعد از مادر شدن با گزیده کاری، نقطه عطفی را ثبت کرد. گفتگوی مفصلی با این بازیگر در ماهنامه منتشر شده است.

 مهناز افشار در بخشی از صحبت های خود می گوید: این اولین باری است که می خواهم با شما درباره ازدواجم صحبت کنم؛ روزگاری در این مملکت مردم برای هم آرزوی خوشبختی می کردند و می گفتند ان شا الله خوشبخت شوید تا ماه هم خوشبخت شویم اما امروز متاسفانه همه چیز برعکس شده و می گویند دیگری بدبخت شود ولی ما خوشبخت! من برای ازدواج تنها به این موضوع فکر می کردم که همسرم چگونه آدمی است؟ و آیا می توانم او را دوست داشته باشم یا نه؟ ازدواج من به گونه ای بود که به دیگران اجازه می داد، پرسش هایی داشته باشند، چون خودم هم از یکسری مسائل شوکه شدم. در واقع اسمی پشت اینازدواج بود که به شخصه خاطره خوشی از آن نداشتم و برای من یادآور بسته شدن مجله رویش با عکس خودم روی مجله بود.

اما ملاک من این چیزها نبود بلکه خود این آدم بود، بزرگترین حسن همسر من متانت و سکوت اش در مقابل همه حرف هاست و من از او یاد گرفتم در مورد هر حرفی که پشت سر ما است، سکوت کنم. شاید گاهی این سکوت اشتباه بوده اما زندگی شخصی هر فردی برای اوست و دیگران نباید در آن دخالت کنند.شاید اگر من جای همسرم بودم، با همه آن حواشی نمی توانستم اینقدر خوب باشم. همسر من در مقابل تمام تهمت هایی که به او زدند از اختلاس تا شیر خشک و ... سکوت کرد. و تنها دوبار به احترام من نامه داد. من برای اولین بار و آخرین بار می خواهم بگویم اگر مطلبی را که در سایت ها می خوانید، باور می کنید پس باید تکذیبیه آن را هم باور کنید. مردم باید هر اتهامی را با ارائه مدرک باور کنند نه اینکه صرف اینکه هر تهمتی زده شد بگوییم ثابت کن، دروغ است! خیر آنها هم باید ادعای شان را ثابت کنند.

اگری تکذیبیه را باور نمی کنید، مطلب را هم نباید باور کنید. اگر هر زمانی این اتهام ها ثابت شد، من هم به شکل قانونی پا به پای مردم در دادگاه حقوق تضییع شده را پس می گیرم.

منبع:نمناک

پاسخ جنجالی مهناز افشار به تهمتی درمورد ازدواجش + عکس

rk9.ir/news/10110
Translate this page
4 hours ago - بعد از مدتها مهناز افشار بالاخره به یک سری صحبت های برخی افراد در رابطه با ازدواجش پاسخ داد ، پاسخی که شاید با تمام حرفهای این بازیگر مشهور زن ...

پاسخ جنجالی مهناز افشار به تهمتی درمورد ازدواجش + عکس | عکس ,عکس های ...

picture.iranoo.ir/.../پاسخ-جنجالی-مهناز-افشار-به-تهمتی-درمور-2/
Translate this page
37 mins ago - پاسخ جنجالی مهناز افشار به تهمتی درمورد ازدواجش + عکس. «من برای اولین بار و آخرین بار می خواهم بگویم اگر مطلبی را که در سایت ها می خوانید، باور می ...

پاسخ جنجالی مهناز افشار به تهمتی درمورد ازدواجش + عکس - عکس جدید 95

jadide95.ir/1365/پاسخ-جنجالی-مهناز-افشار-به-تهمتی-درمور
Translate this page
2 hours ago - ۲ ساعت پیش – حرف‌های-جنجالی-مهناز-افشار-از-ازدواجش ۲ روز پیش – مهناز افشار در بخشی. … پاسخ جنجالی مهناز افشار به تهمتی درمورد ازدواجش + عکس ...

صحبت های جنجالی مهناز افشار درباره ازدواجش | دانلود سریال 94

download2016photo.ir/.../صحبت-های-جنجالی-مهناز-افشار-درباره-از...
Translate this page
4 hours ago - حرف‌های-جنجالی-مهناز-افشار-از-ازدواجش ۲ روز پیش - مهناز افشار در بخشی. ... پاسخ جنجالی مهناز افشار به تهمتی درمورد ازدواجش + عکس ...

پاسخ جنجالی مهناز افشار به تهمتی درمورد ازدواجش + عکس | کیهان

keyhaan.ir/?tag=پاسخ-جنجالی-مهناز-افشار-به-تهمتی-درمور
Translate this page
راه هایی ساده برای سفید کردن دندان هایتان در خانه جرم در واقع رسوبی است که روی دندان ها و لثه تشکیل می شود و نه تنها باعث ایجاد بوی بد دهان می شود بلکه رنگ و سلامت ...

حرف‌های جنجالی مهناز افشار از ازدواجش - رسانه ی خبری وبلاگی

fardanews.rasanetv.ir/page-858706.html
Translate this page
برای اولین و آخرین بار این حرف ها را می گویم؛ حرف‌های جنجالی مهناز افشار از از. ... مردم باید هر اتهامی را با ارائه مدرک باور کنند نه اینکه صرف اینکه هر تهمتی زده شد بگوییم ثابت کن، دروغ است! ... جنجالی فقیهه اولین حرف های رسمی مهناز افشار افشار در مورد ازدواجش از او کوچکتر .... پاسخ یک کارگردان به مرضیه برومند از ازدواج جنجالی مهناز .

 

جزییات ازدواج مهناز افشار با “محمد یاسین رامین” از یاران نزدیک احمدی نژاد ...

saten.ir › اخبار داغ
Translate this page
مهناز افشار پیش از ازدواج با فرزند محمد علی رامین معاون مطبوعاتی احمدی نژاد شرط کرده بود که او همسر دیگر خود را طلاق دهد. .... بیوگرافی حنانه شهشهانی و ماجرای عکس های جنجالی ... پاسخ دادن. سلام. ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ at ۱۲:۴۸ ب.ظ. خانم افشار به فکر نام نیک گذاشتن ..... واقعاکه شمامسلمونید که اینقدر راحت درمورد زندگی خصوصی خانم افشارنظرمیدن ...
roznews بازدید : 94 جمعه 14 خرداد 1395 نظرات (0)
یک پسر 10 ساله با خوش شانسی از له شدن در کامیون آشغالی نجات پیدا کرد. او در سطلی پیدا شد که می گفت در آن خوابیده بود.
 نیروهای پلیس غرب هر کویینزلند گزارش داده اند که این کامیون آشغالی در حال جمع آوری آشغال ها در ساعت 6 صبح روز یکشنبه بود که راننده صدای ضربه از پشت ماشین خود شنید.
 
نجات کودک ، کودک ، حوادث

نجات کودکی که داخل سطل زباله خوابیده بود

 
نیروهای پلیس گفتند که این پسر خیلی خوش شانس بوده است که راننده کامیون صدای این پسر 10 ساله را شنیده است و او را نجات داده است.
 پلیس هم چنان در حال تحقیق برای پیدا کردن دلیل خوابیدن این پسر بچه در آن سطل آشغال است و هنوز با انجام گفتگو با والدین این پسر 10 ساله به جایی نرسیده است.
 
نجات کودک ، حوادث ، کامیون
roznews بازدید : 93 جمعه 14 خرداد 1395 نظرات (0)
ه گزارش "ورزش سه"، در این بازی که از ساعت ٢١:٣٠ و به میزبانی مقدونیه ای ها آغاز شد، ملی پوشان ایران برنامه های خود را برای حضور درمرحله مقدماتی جام جهانی را در ورزشگاه فیلیپ دوم شهر اسکوپیه آغاز کردند. ترکیب تیم ملی ایران: علیرضا بیرانوند، رامین رضاییان، پژمان منتظری، مرتضی پورعلی‌گنجی، احسان حاج صفی،سعید عزت‌اللهی (75- عزت‌الله پورغاز)، اشکان دژاگه (71- مسعود شجاعی)، داریوش شجاعیان (64- مهدی ترابی)، وحید امیری (46- میلاد محمدی)، سردار آزمون (64- کریم انصاری‌فرد) و علیرضا جهانبخش (64- مهدی طارمی). شرح بازی: بازی با حملات تیم ملی مقدونیه آغاز شد و این تیم با یکی دو حمله ابتدایی خود دروازه ایران تهدید کرد، حملاتی که با هوشیاری مدافعان ایران و البته خوش شانسی از دست رفت. پس از آن بود که ملی پوشان ایران کمی پیش آمدند و در اولین موقعیت هایی که نصیبشان شد توانستند اولین گل را به ثمر برسانند. پس از گل اول سردار، مقدونیه ای ها که شانس بیشتری برای گلزنی داشتند موفق شدند بازی را به تساوی بکشانند. پس از ده دقیقه ابتدایی دو تیم بازهم به محک زدن یکدیگر پرداختند و در این میان ملی پوشان ایران می توانستند به گل دوم برسند که این اتفاق نیفتاد. کاملا مشخص بود که دو تیم به دنبال به دست آوردن میانه میدان هستند و در این میان ملی پوش ایران توانستند بازهم توسط سردار به گل برسند تا بازهم از حریف خود پیش بیفتند. پس از این گل بود که تیم مهمان به فوتبال فیزیکی روی آورد و بارها بازیکنان حریف را با خطاهای متعدد متوقف کرد، البته در بین حملات نصفه و نیمه ای که در ادامه نیمه اول اتفاق افتاد سردار می توانست به سومین گل خود و ایران دست پیدا کند که این اتفاق نیفتاد. همکاری جهانبخش و أمیری و آزمون در خط حمله چندبار دروازه حریف را به سختی تهدید کرد که مهمترین آن در دقیقه ٣٥ بود. اما در نیمه دوم تیم ملی ایران کار را هجومی ‌تر آغاز کرده و روی نفوذ میلاد محمدی تازه‌ وارد صاحب یک ضربه کرنر هم شد که این فرصت برای کشورمان از دست رفت. در ادامه مقدونیه بازی را در دست گرفته و چند فرصت مناسب نیز روی دروازه ایران ایجاد کرد که این فرصت‌ها یک بار با هوشیاری پورعلی‌گنجی و بار دیگر با تیزچنگی بیرانوند برای میزبان از دست رفت. مقدونیه در این دقایق خطرناک‌تر ظاهر شده تا جایی که چیزی نمانده بود یک بار دیگر بازی را به تساوی بکشاند که شوت آرام اما فنی تراکوسکی از مقابل مدافعان و دروازه‌بان ایران به اوت رفت. برخلاف جریان بازی یک بار دیگر تیم ملی ایران به گل رسید. در دقیقه 60 مسابقه سردار آزمون روی پاس توی عمق و دقیق عزت‌اللهی با دروازه‌بان حریف تک به تک شد و موفق شد گل سوم خود و تیم ملی ایران را به ثمر برساند. آزمون با این 3 گل، چهاردهمین گل ملی خود در هفدهمین بازی ملی‌اش را به ثمر رساند و برای اولین‌بار نیز در ترکیب تیم ملی ایران موفق شد هت‌تریک کند. در ادامه کی‌روش نیروهای تازه‌وارد خود را که بیشتر در فاز هجومی بودند وارد زمین مسابقه کرد تا ملی‌پوشان ایران همچنان با شادابی خاصی به حملات خود در نیمه دوم بازی ادامه دهند. البته در دقایق میانی این نیمه ایران به یک گل دیگر توسط انصاری‌فرد رسید که این گل توسط داور آفساید اعلام شد. در رفت و بازگشت همین صحنه، میلاد محمدی با نفوذ از سمت راست میزبان، وارد محوطه جریمه حریف قرمزپوش شد که شوت این بازیکن، خطرناک از کنار دروازه مقدونیه به اوت رفت. طارمی نیز دیگر مهاجم تازه وارد تیم ملی در نیمه دوم در این دقایق یک فرصت ایده‌آل داشت که این فرصت را این بازیکن با بی‌دقتی از دست داد. طارمی 5 دقیقه بعد در صحنه‌ای که تک به تک شده بود باز هم از گلزنی عاجز ماند و توپ را به پای دروازه‌بان حریف کوبید تا حساب کار همان 3 بر یک به سود تیم ملی ایران باقی بماند. در دقایق پایانی بازی، تیم ملی ایران یک بار دیگر بر توپ و میدان مسلط شده و چندین فرصت را از جناحین روی دروازه حریف ایجاد کرد. در یکی از این حملات با پاس انصاری‌فرد به رضاییان و سانتر دقیق این بازیکن، دروازه مقدونیه تا آستانه باز شدن پیش رفت که مدافع این تیم توپ را از دهانه دروازه بیرون کشید. در این دقایق یک بار دیگر طارمی که در نیمه دوم این دیدار ضعیف ظاهر شده بود در فرصتی تک به تک، توپ را از دست داد. تیم ملی ایران در نهایت موفق شد اولین بازی تدارکاتی خود را در سال جدید با یک پیروزی پرگل آغاز کند تا این برد پیش درآمدی باشد بر بازی های ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی. شرح گل ها: ایران ١ مقدونیه . (دقیقه ٨، سردار آزمون): ضربه سردار آزمون که در موقعیتی تک به تک نواخته شد توسط دروازه بان حریف به کرنر رفت و این کرنر با ضربه سردار به گل اول ایران تبدیل شد. ایران ١ مقدونیه ١ (دقیقه ١٠، تراکوسکی): الکساندر تراکوسکی با یک پاس عرضی در پشت محوطه جریمه ایران صاحب توپ شده و با شوتی دقیق به زاویه مخالف بیرانوند موفق شد گل اول مقدونیه را به ثمر برساند. ایران ٢ مقدونیه ١ (دقیقه ٢٠، سردار آزمون): در این دقیقه یک بار دیگر آزمون با فرصت طلبی از اشتباه دفاع حریف استفاده کرده و با فرار از قلب دفاع میزبان به راحتی با یک بغل‌ پای فنی برای دومین بار دروازه مقدونیه را باز کرد تا حساب کار 2 بر یک به سود تیم ملی شود. ایران ٣ مقدونیه ١ (دقیقه ٦٠، سردار آزمون): سردار یک بار دیگر از شم گلزنی خود استفاده کرد و این بار نیز توانست با یک ضربه دیدنی از حوالی محوطه جریمه توپ را وارد دروازه حریف کند و اولین هت تریک خود را در تیم ملی جشن بگیرد. کارت زرد: احسان حاج صفی، سعید عزت الهی حاشیه: *در نخستین موقعیتی که نصیب ایران شد، پس از اینکه سردار آزمون با دروازه بان حریف تک به تک شد همه بازیکنان نیمکت ایران به حالت نیم خیز بلند شدند. سرمربی مقدونیه هم بعد از این صحنه اعتراض شدیدی به مدافعان تیمش کرد. *حدود 50 ایرانی در ورزشگاه حضور دارند و بعد گل سردار آزمون به شدت بازیکنان ایران را تشویق کردند. حدود 1000 نفر این بازی را از نزدیک تماشا کردند. *سفیر و دیگر مقامات سفارت ایران در ورزشگاه حضور داشتند و بازی تیم ملی ایران را از نزدیک تماشا کردند. *پس از سوتهای مداوم داور و اخطار به سعید عزت اللهی، مسعود شجاعی به همراه کریم انصاری فرد از روی نیمکت بلند شدند و اعتراض کردند. *پرتاب دست بلند علیرضا بیرانوند در دقیقه 35 باعث به وجد آمدن تماشاگران حاضر در استادیوم شد و هر چه توپ بیرانوند ارتفاع پیدا می کرد، صدای فریاد تماشاگران هم بلندتر می شد. *بعد از خطای سعید عزت اللهی که ضمیمه مقدونیه ای ها را عقیم گذاشت، هواداران مقدونیه ای در اعتراض به این خطا همصدا "بو" کشیدند. *در یک صحنه پس از مصدومیت ایگور پاندف، کارلوس کی روش برای دلجویی از مهاجم سرشناس مقدونیه به نزدیکی او رفت. *دقیقه 42 میلاد محمدی و مهدی طارمی به پشت دروازه ایران رفتند و زیر نظر میکو تمرین کردند. *هنگام خروج سردار آزمون از زمین بازی، تماشاگران مقدونیه ای از زننده هر سه گل ایران با تشویقهایشان استقبال کردند. *پس از خطای کریم انصاری فرد روی مدافع حریف، کی روش از مهاجم تیم ملی خواست از بازیکن حریف دلجویی کند و انصاری فرد نیز همین کار را انجام داد. *با تعویض اشکان دژاگه بازوبند بنفش تیم ملی بر روی دستان مسعود شجاعی بسته شد. ویدیو ورزش 3 | گل دوم سردار آزمون؛ مقدونیه - ایران video.varzesh3.com/video/.../گل-دوم-سردار-آزمون؛-مقدونیه-ایران Translate this page گل سوم بازی دوستانه 2016. ... گل دوم سردار آزمون؛ مقدونیه - ایران ... ماشالا به سردار فوتبال ایران. ناشناس; 13 خرداد 1395. 158. 24. این دیگه چه لباسیه که پوشیدن مگه ... برتری یک نیمه‌ای ایران مقابل مقدونیه با گل‌های سردار www.shabanews.ir/برتری-یک-نیمه‌ای-ایران-مقابل-مقدونیه/ Translate this page 2 hours ago - به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه آماده می‌کند از ساعت 21:30 امشب ... دانلود+گلهای+ازمون+به+مقدونیه | مجله اینترنتی خبرجو - آخرین اخبار macho.ir/search/?q=دانلود%2Bگلهای%2Bازمون%2Bبه%2Bمقدونیه Translate this page وبسایت رسمی برنامه نود - بازی دوستانه بین تیم های ایران و مقدونیه از ساعت 21:30 دقیقه آغاز شده است. دقیقه 8 - گل اول ایران توسط سردار آزمون به ثمر رسید. دقیقه 10 ... کاپ | گل سردار آزمون؛ مقدونیه ( 1 ) - ایران ( 2 ) / ویدیو https://cup.ir/sport/sportvideo/.../گل-سردار...مقدونیه-1.../129154 Translate this page 2 hours ago - دانلود ویدیو ... گل سردار آزمون؛ مقدونیه ( 0 ) - ایران ( 1 ) / ویدیو ... قبل از بازی ایران- ترکمنستان/ استقبال خوب ایرانیان مقیم ترکمنستان از تیم ملی و مصاحبه های پرتعداد سردار آزمون ... تصویر امنیتی بالا را به صورت عددی وارد کنید. ویدیو؛ گل سردار آزمون به لوکوموتیو مسکو | طرفداری www.tarafdari.com/.../ویدیو؛-گل-سردار-آزمون-به-لوکوموتیو-مسک... Translate this page May 6, 2016 - دانلود گل سردار آزمون به لوکوموتیو مسکو (7 مگابایت) · ترول فوتبال؛ اولین ... طبقه‌بندی فیلم: کلیپ های متنوع (ارسالی کاربران، درخواستی و ...). ویدیو؛ دو گل سردار آزمون مقابل دینامو مسکو | طرفداری www.tarafdari.com/.../ویدیو؛-دو-گل-سردار-آزمون-مقابل-دینامو-مس... Translate this page May 12, 2016 - ویدیو؛ دو گل سردار آزمون مقابل دینامو مسکو ... دانلود. تیم روستوف، از هفته 28 رقابت های لیگ روسیه به مصاف تیم دینامو ... دانلود ویدیو - 5 مگابایت. فیلم گلهای سردار آزمون به مقدونیه - اخبار ایران و جهان newsshare.ir/search/?q=فیلم+گلهای+سردار+آزمون+به+مقدونیه Translate this page گلهاي سردار آزمون به دینامومسکو پنج شنبه 23 اردیبهشت ... آتش بازی سردار به همین جا ختم نشد و او در نیمه دوم هم دروازه مقدونيه را باز کرد تا اسکوپیه با هت تریک بهترین گلزن این روزهای تیم ملی ..... دانلود صوت مداح علی اصغر توسط آهنگران در بابلسر. فیلم گل اول سردار آزمون؛ مقدونیه - ایران - طاها پخش www.tahapakhsh.ir/fun/گل-سردار-آزمون-مقدونیه-ایران.html Translate this page 57 mins ago - اول، سردار آزمون، گل، مقدونیه، ایران فیلم گل اول سردار آزمون؛ ایران - عمانگلاولسردار ... خبر های داغ سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، آشپزی و پزشکی ... به نقل از گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ گلاولسردار آزمون در بازی مقدونیه ... دانلود فیلم آپارات - گل های سردار آزمون www.aparat.com/result/گل_های_سردار_آزمون Translate this page آپارات - گل های سردار آزمون. ... گل زیبای سردار آزمون به قطر. سیمرغ. ۲,۶۵۷ بازدید. ۰:۴۳ ... گل اول سردار آزمون به دینامو مسکو ۳-۱. جملات زیبا. ۲,۰۸۱ بازدید. ۰:۲۶ ... کانون هواداران سردار ازمون sardaarazmoon.blogfa.com/ Translate this page سعید عزت الهی، اشکان دژاگه و داریوش شجاعیان مثلث هافبک های تیم ملی هستند. ... در این بین مایک هاو نار استرالیایی با زدن ۱۶ گل برای ادودن هاگ هلند بهترین گلزن ... عکس سلفی سردار آزمون به همراه طارمی قبل از سفر به مقدونیه را در زیر مشاهده می کنید. فیلم گل اول سردار آزمون؛ مقدونیه - ایران - جستجوگر اخبار تی نیوز tnews.ir/news/367664042384.html Translate this page 50 mins ago - به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران ؛ گل اول سردار آزمون در بازی مقدونیه ... دانلود فیلم. ... مشاهده متن کامل خبر فیلم گل اول سردار آزمون؛ مقدونیه - ایران در باشگاه ... دلداری کی روش به پاندف و هیجان برای پرتاب های بیرانوند/ حضور ..
roznews بازدید : 85 پنجشنبه 13 خرداد 1395 نظرات (0)

محمدعلی انصاری دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام:
مراسم بیست و هفتمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران روز ۱۴ خرداد با سخنرانی حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار ما، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی انصاری دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره) روز چهارشنبه در نشست خبری‌، با اعلام مطلب فوق، به تشریح برنامه‌‌های مراسم امسال پرداخت. وی با اشاره به این که مراسم اصلی سالگرد ارتحال امام(ره) روز جمعه۱۴ خرداد با حضور روسا، شخصیت‌ها و مسئولان نظام، صدها تن از اندیشمندان و متفکران جهان اسلام و با حضور میلیونی مردم در حرم مطهر و در صحن‌های مجاور وپیرامونی حرم برگزار می‌شود، گفت: امسال برخلاف سال‌های گذشته، نماز جمعه ۱۴ خرداد در دانشگاه تهران برگزار می‌شود و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده مراسم ساعت ۱۱ صبح به پایان می‌رسد تا مردم نمازگرار فرصت داشته باشند خود را به دانشگاه تهران برسانند.
انصاری به تشکیل سه کمیته اصلی شامل کمیته فرهنگی و تبلیغات، اجرایی و امنیت و ترافیک اشاره کرد و گفت: کمیته اجرایی با دستور ویژه رئیس‌جمهوری و تعیین وزیر کشور به عنوان نماینده ایشان شکل گرفته و همه وزارتخانه‌ها، سازمان‌های وابسته به دولت و نظام، ارکان کمیته اجرایی آن هستند که در عرصه‌های مختلف مراسم خدمت‌رسانی می‌کنند. 
وی با اشاره به این که برنامه‌های اعزام، استقبال و اسکان زائران شهرستانی که بالغ بر یک میلیون نفر می‌شوند به عهده کمیته اجرایی است، افزود: برای یک میلیون زائری که از شهرستان‌ها به تهران می‌آیند از شب ۱۴ خرداد تا زمان بازگشت به شهرهایشان برنامه‌ریزی کرده‌ایم و ۲۱ هزار مدیر آموزش دیده مسئولیت کاروان‌های زائران را از مبدأ سفر بر عهده دارند.
دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت مراسم سالگرد ارتحال امام، با بیان این مطلب که ۷۰درصد زائران مراسم امسال را جوانان بار اولی تشکیل می‌دهند یا به عبارتی قریب به ۷۰۰ هزارنفر برای نخستین بار در این مراسم حضور دارند، اضافه کرد: بیش از ۲۵ هزار نفر در حوزه‌های اسکان، تغذیه و تدارکات فعالیت می‌کنند.
به گفته انصاری، در مراسم امسال، زائرانی از قومیت‌های مختلف کشور شامل فارس، ترک، کرد، لر، عرب، بلوچ و ترکمن حضور دارند. وی اظهار داشت: در تهران و استان البرز حدود ۲۰۰ مکان شامل هتل‌ها، حسینیه‌ها، مدارس و اماکن ورزشی برای اسکان میهمانان و زائران پیش‌بینی شده است.
انصاری گفت: امسال به واسطه این که مراسم بزرگداشت در آستانه ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، برنامه‌ریزی شده که زائران به گونه‌ای حضور یابند که تداخلی با برنامه‌های استقبال آنها از ماه مبارک رمضان بوجود نیاید.
وی افزود: کمیته‌ای در حرم به شعاع هشت کیلومتر مسئولیت نظم پارکینگ‌ها، آبرسانی، مراکز درمانی، تعمیرگاه‌های صلواتی، امداد و نجات، آتش‌نشانی و هدایت گمشده‌ها را برعهده دارد.
دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت مراسم با اشاره به این که شهرداری تهران با تشکیل ۱۲ کمیته در ۱۲ پهنه پیرامونی حرم، مسئول خدمت رسانی به زائران مراسم است، گفت: شهرداری مسئولیت ارائه خدمات، پشتیبانی، حمل و نقل، پاکسازی منطقه، ساماندهی تخلفات، اطلاع‌رسانی و راهنمایی و هدایت زائران را برعهده دارد.
وی افزود: به منظور جابه‌جای زائران تهرانی، ۴۰۰ دستگاه اتوبوس از ۷۰ میدان اصلی شهر کار انتقال رایگان زائران را بر عهده دارند. ضمن این که قطارهای مترو هر سه دقیقه یک بار زائران را رایگان به حرم مطهر منتقل می‌کنند و ۵۰۰ دستگاه ون و تعداد زیادی تاکسی هم آماده خدمت رسانی به زائران هستند. 
وی از نصب چادرهای بزرگ گروهی در پارکینگ‌های حرم برای اسکان زائران خبر داد و گفت: کمیته گمشدگان متشکل از نیروی هوایی سپاه پاسداران، با ظرفیت۱۰۰۰نفر کار هدایت و راهنمایی گمشدگان را بر عهده دارد، ضمن این که کمیته بهداشت و درمان متشکل از هلال احمر در امر رسیدگی به بیماران و احیاناً مجروحان در روز ۱۴ خرداد فعال خواهد بود. انصاری به بیمه رایگان زائران در طول مراسم اشاره کرد و گفت: ایستگاه‌های صلواتی از شب ۱۴ خرداد تا پایان روز مراسم در نقاط مختلف حرم مستقر خواهند بود.
وی گفت: کمیته فرهنگی و تبلیغات امسال، با دستاوردهای مهمی حضور دارد، چون رسالت ما رسالت فرهنگی است، لذا برنامه‌های متنوعی در عرصه تولیدات تدارک دیده شده است که شامل همایش‌ها، جشنواره‌ها، نشست‌ها و مسابقات گوناگون است. از جمله برنامه‌های فرهنگی، جشنواره‌ فیلم روح‌الله در شهر اصفهان است که طی چند روز گذشته آغاز شد و شب گذشته به کار خود پایان داد.
دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت مراسم به همایش زندگی به سبک روح‌الله اشاره کرد و گفت که فراخوان ارسال آثار اعلام شده تا بهمن ماه ادامه دارد. 
وی برگزاری همایش بین‌المللی گفتمان اسلامی سیاسی امام خمینی و جهان معاصر در روز ۱۲ خرداد با حضور میهمانان خارجی، همایش بین‌المللی وحدت در روز ۱۳ خرداد، همایش امام و بانوان در شهر قم همراه با نشست‌های فرهنگی در قم و اصفهان، برگزاری مسابقات متعدد، برگزاری نمایشگاه‌های آثار امام و عرصه تولیدات هنری، صوتی و تصویری، فیلم، مستند سه قسمتی هفت اقلیم، تولید کلیپ‌های گوناگون، تولید سمفونی روح‌الله، انتشار نشریات، ویژه‌نامه‌ها، نشریه ویژه قرآنی، (قرآن در سیره عملی حضرت امام)، چاپ و انتشار۹ عنوان کتاب با مضامین فرهنگ و هنر، زندگی به سبک روح‌الله امام خمینی با الگویی شاخص، درمان درآمدی در نیایش، وصیتنامه امام و…، کتاب ۴۰ گام و انتشار کتاب‌های چند زبانه را از دیگر برنامه‌های فرهنگی مراسم نام برد و گفت: در این ایام، میزگردهایی در دانشگاه‌های سراسر کشور، نشست‌های علمی و هم‌اندیشی، سمینارها، نشست‌های شعر و نمایشگاه آثار دانشگاهیان برگزار می‌شود. 
انصاری به ۱۰ خرداد؛ روز میثاق جوانان، دانشگاهیان و فرهنگیان اشاره کرد و گفت: برنامه‌های ویژه‌ای برای حضور نخبگان، دانشگاهیان و فرهنگیان در روز ۱۴ خرداد در حرم پیش‌بینی شده است ضمن این که کتاب‌های جهاد دانشگاهی و ستاد خارجی مراسم منتشر شده است و توزیع می‌شود. وی از حضور پرشکوه اقلیت‌های مذهبی در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی خبر داد و گفت: رایزنان سیاسی و وابستگان سیاسی مقیم ایران به طور گسترده در برنامه‌های مراسم حضور خواهند داشت و از مراکز مختلف در تهران، قم و خمین بازدید می‌کنند. 
انصاری به دیدارهای آیت‌الله سیدحسن خمینی یادگار گرامی امام در این ایام اشاره کرد و گفت: همایش اندیشه سیاسی امام روز ۱۲ خرداد در کتابخانه ملی برگزار می‌شود. 
وی افزود: تاکنون ۶۰۰ خبرنگار داوطلب حضور در مراسم ارتحال حضرت امام و پوشش خبری و تصویری این مراسم هستند. ضمن این که ۴۰۰ شخصیت ویژه از قاره‌های آسیا، افریقا و اروپا میهمان مراسم هستند.
دبیر ستاد مرکزی مراسم بزرگداشت در ادامه به زائران توصیه کرد که حتی‌الامکان از وسایل نقلیه عمومی برای انتقال به حرم استفاده کنند و در طول مراسم با ده‌ها هزار نیروی راهور، انتظامی، سپاه و بسیج که وظیفه امنیت و انتظامات مراسم را بر عهده دارند، همکاری کنند. انصاری همچنین درباره سخنران مراسم شب ۱۴ خرداد هم تصریح کرد که در خبرهای بعدی در این زمینه خبررسانی می‌شود.
وی در ادامه این نشست، با اشاره به این که جمهوری‌ اسلامی ایران سه مناسبت مهم مرتبط با حضرت امام را همواره پاس می‌دارد، سالروز ورود تاریخی امام (۱۲بهمن)، سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و سالروز قیام ۱۵ خرداد از جمله این وقایع برشمرد.
انصاری گفت: بزرگداشت سالگرد ارتحال امام، بازسازی و نمایش صحنه‌های خاطره انگیز از روز ارتحال است. گرچه این روز برای مردم ایران یک روز بسیار تلخ و توأم با غم و اندوه بود، اما صحنه‌های با شکوه حضور میلیونی مردم در مراسم اقامه نماز و تشییع پیکر امام و خاکسپاری ایشان صحنه‌های فراموش نشدنی در قلب تاریخ ما است که هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد و در حقیقت ملت ایران در روز ۱۴ خرداد هر سال بار دیگر جلوه‌هایی از آن حضور میلیونی و مردمی را به نمایش می‌گذارد و این یک نماد احساسی، عاطفی و ملی برای ادای احترام نسبت به امام است. در کنار آن هم، قطعاً توجه به آرمان‌ها و اهداف بلند امام و اندیشه‌های ایشان در متن این بزرگداشت وجود دارد، اما حادثه سوم که همان۱۵ خرداد سال ۴۲ است و نهضت اسلامی امام از آن تاریخ آغاز شد و با توجه به این که بیش از نیم قرن از آن می‌گذرد، اما یکی از بزرگترین فرازهای تاریخ بشریت و تاریخ ملت ایران است.
وی افزود: این حادثه و خاطره همانند روز ۱۴ خرداد به یک روز منحصر نمی‌شود و باز خوانی آن را باید در فرازی بالاتر، انسان‌های محقق و آگاه دنبال کنند.
انصاری تصریح کرد: در حماسه ۱۵ خرداد، دو موضوع محل تفکر، تعقل و تحلیل اندیشمندان و سیاستمداران است. یک موضوع روح و محتوا و جوهر این حرکت تاریخ‌ساز و دوم علت بالندگی و رویه به جلو بودن این حرکت و نهضت است با شکل‌گیری۱۵ خرداد اگر به حوادث سیاسی و فرهنگی دنیا نگاه کنیم.
می‌بینیم در تاریخ معاصر و در ۵۰ سال گذشته حوادث بزرگی در حوزه‌های جغرافیایی مکتبی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی اتفاق افتاده است و بسیاری از معادلات قدرت در قطب‌بندی جهان عوض شده است، اما تنها نهضتی که حداقل در این مدت رو به جلو حرکت کرده نهضت و انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) است.
وی خاطر نشان کرد: اساس توفیق نهضت امام چه در تحقق و چه در پیروزی و چه در استمرار آن باید در ارکانی به نام مکتبی، مردمی، اخلاقی، علمی و برنامه محور بودن و همچنین وطن دوستی و اتحاد و پیوستگی جستجو کرد و اگر دانشگاهیان و محققان هم بخواهند در مسیر تعمیق انقلاب قدم بردارند باید به این اصول تکیه کنند. لذا هر موقع این اصول تقویت شد، مسیر حرکت ما پرشتاب‌تر بوده و هر زمان به هر کدام از این موارد خدشه وارد شده است، به همان میزان چرخ انقلاب و حرکت آن کند می‌شود.
دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(ره) در ادامه با اشاره به هشدار اخیر رهبر انقلاب مبنی بر پرهیز از رفتار احساسی، ابراز احساسات نابه‌جا را دسیسه دشمنان برای اختلاف در اخلاق انقلابی مردم و آفت بزرگ دانست و تأکید کرد: ما گاهی می‌بینیم که جلسه را برهم می‌زنند و هیاهو راه می‌اندازند. این کارها وقت قوه قضائیه و افکار عمومی مردم و رسانه‌ها را به خاطر احساس نابه‌جای برخی افراد می‌گیرد که کار بسیار اشتباهی است.

ایسنا - بيست و ششمين سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره)

isna.ir/.../بيست%20و%20ششمين%20سالگرد%20ارتحال%20حضر...
Translate this page
احتمال برگزاری انتخابات هیات رئیسه دائم در روز چهارشنبه ... شرکت 2 هزار ایلامی در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل در حرم مطهر ... گرامیداشت بیست و ششمین سالگرد رحلت امام خمینی(ره) در تونس ..... سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تامین ایمنی مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) خبر داد و جزییات استقرار ...

مراسم بیست و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در مشهد ... - قطره

www.ghatreh.com/.../مراسم-بیست-هفتمین-سالگرد-ارتحال-حضرت...
Translate this page
3 days ago - بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی در حسینیه رهروان روح الله مشهد برگزار می شود.

مراسم بیست و هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) در سروستان ...

shiraze.ir/.../مراسم-بیست-و-هفتمین-سالگرد-ارتحال-ملکوتی-امام-خ...
Translate this page
1 day ago - مراسم بیست و هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) در ... همزمان با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در ناحیه مقاومت بسیج سروستان برگزار می شود.

برگزاری برنامه ویژه مراسم سالگرد ارتحال امام برای کیشوندان | خبرگزاری ...

www.ilna.ir/.../377180-برگزاری-بر...
Translate this page
Iranian Labour News Agency
8 hours ago - ... با اشاره به جزییات برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) گفت: ... حرم مطهر امام راحل می روند و دربیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) ...

برگزاری مراسم بزرگداشت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام (ره)

www.nasimonline.ir/.../برگزاری-مراسم-بزرگداشت-بیست-و-هفتم...
Translate this page
7 hours ago - در آستانه بیست و هفتمین سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، مراسم ... نیروی دریایی ارتش و بر عرشه ناوشکن جمهوری اسلامی ایران جماران برگزار شد.

مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)با سخنرانی رهبر انقلاب برگزار می‌شود ...

www.ettelaat.com/etint/?p=61270
Translate this page
Ettela'at
7 days ago - مراسم بیست و هفتمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران روز ۱۴ خرداد با سخنرانی ... وی برگزاریهمایش بین‌المللی گفتمان اسلامی سیاسی امام خمینی و جهان معاصر در روز ۱۲ .... جزئیات تازه از وام بانکی پرداخت جریمه سربازی .
roznews بازدید : 125 پنجشنبه 13 خرداد 1395 نظرات (0)

زمان پخش و اسامی سریال های ماه رمضان ۹۵ + عکس ها

سریال های رمضان , سریال های رمضان 95 , زمان پخش سریال های رمضان , بازیگران سریال های رمضان , عکس سریال های رمضان 95 , اسامی سریال های رمضان 95

تاکنون پخش سریال های علی البدل ، سریال برادر و سریال چخ و فلک برای پخش در ماه رمضان سال ۹۵ قطعی شده است. در ادامه این پست به معرفی اجمالی هر کدام از این سریال ها می پردازیم.

 

معرفی سریال علی البدل در رمضان ۹۵ از شبکه اول

بالاخره بعد از ساخته شدن ۴ فصل از سریال پایتخت ، مجموعه سازنده پایتخت تصمیم گرفت سریالی با نام و قالبی جدید را برای ماه رمضان ۹۵ اماده پخش کند. داستان این سریال از این قرار است که :سریال در روستایی در اطراف همدان رفم می خورد که قصه طنز و متفاوتی خواهد داشت و داستان پایتخت را دنبال نمی کند. و سیروس مقدم درباره داستان سریال می گوید:«از اسم سریال کاملا مشخص است که داستان بر چه اساسی است. داستان در مورد افرادی است که حضور دارند اما حق رای ندارند. کسانی که در مجالس و شوراها اعضای علی‌ البدل هستند و در جریان همه امور قرار دارند اما حق رای ندارند.» طعنه های سیاسی در ایر اثر نیز مشابه پایتخت وجود دارد ولی طعنه های اجتماعی رنگ و لعاب بیشتری دارند که در داستان چند خانواده قصه ظهور و بروز می کنند. این سریال در ایام ماه رمضان هر شب ساعت ۲۲ از شبکه اول پخش خواهد شد.

سریال های رمضان , سریال های رمضان 95 , زمان پخش سریال های رمضان , بازیگران سریال های رمضان , عکس سریال های رمضان 95 , اسامی سریال های رمضان 95

معرفی سریال برادر در رمضان ۹۵ از شبکه دو سیما

این سریال به کارگردانی جواد افشار، سازنده سریال کیمیا برای شبکه دو ساخته خواهد شد. زمان دقیق پخش این سریال هنوز مشخص نشده که به محض اعلام ، به اطلاع شما خواهیم رساند. قصه ی سریال از آنجایی شروع می شود که ناصر یکی از پسران حاج کاظم مورد اغفال دشمنان پدرش قرار می گیرد و به تجارت حاج کاظم که بر مبنای حمایت از تولید ملی و فقط فروش برنج ایرانی است لطمه میزند. حاج کاظم یکی از پهلوانان و تجار خیری هست که به همراه دخترش مریم که خبرنگاری پر جنب و جوش است و پسر دیگرش مسعود بر علیه واردات برنج های قاچاق و تاریخ مصرف گذشته و مسموم به بازار فعالیت می کند به همین دلیل است که دلالان و قاچاقیان که حاج کاظم را سدی در مسیر خود می ببیند با اغفال ناصر کسب و کار او را در گیر ماجراهایی می کنند که ….

سریال های رمضان , سریال های رمضان 95 , زمان پخش سریال های رمضان , بازیگران سریال های رمضان , عکس سریال های رمضان 95 , اسامی سریال های رمضان 95

معرفی سریال چرخ و فلک برای پخش از شبکه سه سیما در رمضان ۹۵

این سریال به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد و بهرام عظیم پور برای پخش از شبکه سه سیما ساخته خواهد شد. ساعت پخش سریال چرخ و فلک هر شب در ایام ماه رمضان ۹۵ ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه خواهد بود . به دلیل تقارن این ساعت با ساعت افطار ممکن است با چند دقیقه تاخیر پخش شود. قصه ی سریال پیرامون تاثیر اعمال انسان بر روی زندگی روزمره او است و اینکه تقاص در همین دنیاست و هر عملی که ما انجام می دهیم نتیجه اش به خودمان باز می گردد. این سریال داستان‌هایی را از طبقات مختلف اجتماعی و اقتصادی و شکل ارتباط میان مردم روایت می‌کند و مثل اغلب کارهایی که توسط طالب زاده نگارش می شود پرلوکیشن است و همه تصاویر در استان تهران ضبط خواهد شد.

 

 

 

About 429,000 results (0.53 seconds) 

 
 
 
 
 
 
 
roznews بازدید : 125 پنجشنبه 13 خرداد 1395 نظرات (0)
فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 14 خرداد 1395 ، فال ، فال جمعه 14 خرداد 95

فال روزانه در روز 14 خرداد 1395 برای متولدین فروردین ماه

امروز شما حین بحث کردن می‌توانید با پیش کشیدن و نشان دادن حقایق کاری کنید که مخالفان شما راه خود را بگیرند و به خانه‌شان بروند!! اما شاید ندانید که کی باید دست از این کار بردارید. حتی اگر مدت زمان زیادی نباشد که شما شریکی دارید که با او به بحث و مناظره می‌پردازید، به واسطه هوش و ذکاوت خود می‌توانید بحث را هدایت کنید. اگر از این بحث و گفتگو چیزی عایدتان بشود که خیلی عالی است!! ولی اگر اینگونه نباشد بهتر است که به این گفتگو خاتمه داده و دنبال کار خود بروید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 14 خرداد 1395 ، فال جمعه 14 خرداد 95 ، فال جمعه 95/3/14

فال روزانه در روز 14 خرداد 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز دقیقاً می دانید که مسوولیت هایتان چیست . اما الزاماً آنها را دنبال نمی کنید . بخشی از مشکلات امروز شما این است که بفهمید چقدر زمان باید برای جبران آن صرف کنید . اگر به دنبال معجزه باشید این انتخاب شما را سخت تر می کند اما واقعاً انرژی خود را هدر داده اید که حداقل بهتر از این است که برای انجام کارهای واقعی اتان وقت صرف کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 14 خرداد 1395 ، فال جمعه 95/3/14 ، فال نمناک

فال روزانه در روز 14 خرداد 1395 برای متولدین خرداد ماه

مدتی است که انرژی‌تان جریان دارد و حالا شما می‌خواهید تغییری ایجاد کنید. آگاه بودن به محدودیتهایتان کمکتان می‌کند، اما شما باید برای عقب نشینی کردن و کوتاه آمدن برنامه ریزی کنید. تنها بودن در میان برنامه‌های خیلی شلوغ تان از آنچه تصور می‌کنید بدتر است. حتی اگر فکر می‌کنید زمان برای تمام کارهایتان ندارید، شما باید بتوانید با برنامه ریزی اندکی از پس کارهایتان بربیایید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 14 خرداد 1395 ، فال نمناک ، فال ماه تولد

فال روزانه در روز 14 خرداد 1395 برای متولدین تیر ماه

ممکن است امروز کمی وقت داشته باشید، که به شما اجازه می‌دهد که به خاطراتی که در ذهن دارید برگردید و به آنها فکرکنید. حتی اگر وقت دوباره ای بدست آوردید و جاییکه زیاد به نظرتان عالی نیست، فرصت دارید که تمام تجربه‌های گذشته خود را تنظیم کرده و ببینید که در آینده چه اتفاقی می‌افتد. در یک موقعیت مشکل ، یک دید و ذهنیت مثبت داشتن می‌تواند اولین قدم مهم در جهت فراموش کردن تجربه‌های ناخوشایند گذشته و التیام بخشیدن به زخم‌های عاطفی گذشته باشد.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 14 خرداد 1395 ، فال ماه تولد ، فال روزانه

- فال روزانه در روز 14 خرداد 1395 برای متولدین مرداد ماه

 امروز پنجمین خانه و دوازدهمین خانه شما یعنی خانه های عشق و محبت داغ شده‌اند و بنابراین شما نمی‌توانید در محل کار به راحتی حواستان را روی کارتان تمرکز کنید. عجیب است که اورانوس غیر قابل پیش بینی نیز به سمت آنها کشیده شده و حتی پیدا کردن راه درست برای شما سخت می‌شود. سعی نکنید به خاطر حس مسئولیت خودتان را در محل کار عذاب بدهید، بلکه در عوض امروز را دست از کار کردن شسته و به تفریح کردن بپردازید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 14 خرداد 1395 ، فال روزانه ، فال

- فال روزانه در روز 14 خرداد 1395 برای متولدین شهریور ماه

امروز می‌تواند روز بسیار مهمی برای شما باشد،‌ اکنون ماه به نشان شما بازگشته است و نیت دارد به سرعت شما را در راه رسیده به اهداف‌تان یاری دهد، و ممکن است کمی بیش از همیشه شما را تحت کنترل داشته باشد. نهایتا، شما به سختی برای رسیده به بالاترین اهداف تان کار می‌کنید،‌ اما ممکن است شما برای رسیدن به آنچه که خود را از دیگری در مواقع خاص جدا می‌کردید قرار دهید. به یاد داشته باشید که شما مجبور نیستید، با دیگران به سختی رفتار کنید و آنها را برای رسیدن به اهداف شان مجبور کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 14 خرداد 1395 ، فال روزانه ، فال

- فال روزانه در روز 14 خرداد 1395 برای متولدین مهر ماه

اگرچه تنبل بودن و یک گوشه نشستن از خصوصیات ذاتی شما نیست، ولی وقتی که لازم باشد شما خیلی خوب این کار را انجام می‌دهید. با وجود این اکنون با دقت برنامه ریزی کردن برای امروز می‌تواند برایتان بسیار سودمندتر باشد. حتی اگر شما ترجیح می‌دهید که جزئیات چیزی را شرح دهید، اگر به برنامه‌های تقویمتان توجه نکنید به زودی فرصتهای زیادی را از دست خواهید داد.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 14 خرداد 1395 ، فال روزانه ، فال

- فال روزانه در روز 14 خرداد 1395 برای متولدین آبان ماه

امروز ممکن است اثرات کسوف به سرعت بر روی شما ظاهر نشود، برای اینکه اثرات قوی و زیرکانه آن ممکن است فقط در ضمیر ناخودآگاه حس شود. شما امروز خیلی به اهداف خود اطمینان ندارید، برای اینکه دیگران هم الزاماً روشن و واضح به شما نمی‌گویند که چه خواسته‌هایی دارند. بگذارید این چرخه‌های بی‌پایان ذهنی از زندگی‌تان خارج شوند و فقط از زندگی لذت ببرید. هم اکنون تأثیری که استراحت کردن بر شما می‌گذارد، خیلی بیشتر از انجام دادن یک کار بخصوص است.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 14 خرداد 1395 ، فال روزانه ، فال

- فال روزانه در روز 14 خرداد 1395 برای متولدین آذر ماه

 اگر از اول روز با خودتان خلوت کنید، کاملا خود را از لذت‌ها و خوشی‌های در کنار دیگران بودن محروم خواهید کرد. خوشبختانه شما مجبور نیستید احساسات خود را پنهان و آرزوهای خود راسرکوب کنید، برای اینکه ماه در پنجمین خانه‌تان محیطی عالی و فوق‌العاده برای ابراز وجود کردن و بیان کردن نظریات‌تان فراهم می‌آورد. شما خودتان می‌دانید که چه موقع برای این کار آمادگی دارید، پس به افراد دیگر اجازه ندهید شما را ترغیب به واکنش نشان دادن بکنند.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 14 خرداد 1395 ، فال روزانه ، فال

- فال روزانه در روز 14 خرداد 1395 برای متولدین دی ماه

مدتی است که یک نفر در محل کار روی نقاط ضعف شما دست گذاشته است. عاقلانه ترین حرکت شاید این باشد که به مسیر و جهت دیگری نگاه کرده و خودتان را از هر برخوردی که سبب ایجاد روابط ناسالم  می شود کنار بکشید. اما به احتمال زیاد شما قادر نخواهید بود که دلخوری و رنجشتان را پنهان کنید. خوشبختانه شما می توانید با تغییر سمت دادن عصبانیتتان به سمت همدلی و دلسوزی از این شرایط سخت بیرون بیایید. کمی عشق و درک کردن دیگران از جانب شما تا مدتهای طولانی تاثیرگزار خواهد بود.
 

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 14 خرداد 1395 ، فال روزانه ، فال

- فال روزانه در روز 14 خرداد 1395 برای متولدین بهمن ماه

کارهایی که در این اواخر انجام داده اید باعث شده اند که شما تجارب بسیار و فوق العاده‌ای را از زندگی بدست بیاورید، این تجارب شما را در مسیر زندگی بسیار یاری می‌دهند. تجاربی که به دست آورید مانند یک جهش در زندگی شما می‌باشند به شرط این که ترس‌های خود را کنار بگذارید و با جرات بیشتری به راه تان ادامه بدهید. در این مسیر به کمک چند شخص و همکار  با اطمینان نیز احتیاح دارید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 14 خرداد 1395 ، فال روزانه ، فال

- فال روزانه در روز 14 خرداد 1395 برای متولدین اسفند ماه

ماه امروز در نشانه تان قرار دارد و بهتان یادآوری می‌کند حساسیت های جدید شما روی نقطه نظراتتان تاثیر می‌گذارد. افراد دیگر در مورد حوادثی که قرار است اتفاق بیفتد دید خیلی مثبتی دارند، و حتی اگر شما تردید داشته باشند احتمالا با آنها همراه می‌شوید. اما شما نباید در دام افکار جذاب و فربینده بیفتید. با زیرکی کار کنید و و بیشتر از رویاهای زیبای افراد دیگر به تجزیه و تحلیل خود اعتماد کنید.

فال روزانه جمعه 14 خرداد 95 | فال امروز 14 خرداد 1395 - نمکستان

namakstan.ir › فال روزانه
Translate this page
فال روزانه امروز جمعه 14 خرداد 95 نمکستان » برای مشاهده ی فال روزانه روز تولد خود ، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید فالروزانه فال روزانه…

فال امروز شما پنجشنبه 13 خرداد 95،فال روزانه بر اساس تاریخ تولد

www.akairan.com/talebini/fale-roozaneh/falroozaneh.html
Translate this page
فال,فال تاروت,فال چینی,فال ازدواج,فال عشق,فال عطسه,فال رنگها فال,فال امروز,فال روزانه,فال روز,فال حافظ روزانه,فال حافظ آنلاین,فال 1395 فال حافظ,fal hafez فال امروز ...

فال روزانه جمعه ۱۴ خرداد ۹۵ فال امروز ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - هیپ هاپ

hip-hop-hip.avablog.ir/.../فال+روزانه+جمعه+۱۴+خرداد+۹۵++فال+امرو...
Translate this page
21 mins ago - فال امروز پنجشنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ – طالع بینی و فال روزانه بر اساس ماه … مشاهده فال امروز خود در بهترین و کاملترین سایت طالع بینی و فال روزانه ...

فال و طالع بيني روز جمعه 14 خرداد 1395 - جوونی

javuni.ir/news/93643
Translate this page
3 hours ago - اما حواس تان باشد که این اقدامات عصیان گرایانه را زیاد طول ندهید. اکنون تعهداتی دارید که باید به […] The postفال و طالع بيني روز جمعه 14 خرداد 1395 ...

فال روز جمعه 7 خرداد 1395 - نمناک

namnak.com/31287-فال-روز-7-خرداد-1395.html
Translate this page
7 days ago - فال روزانه و فال روزانه جمعه 95/3/7 و فال جمعه هفتم خرداد 95 و فال واقعی و فال جذاب را در سایت نمناک بخوانید.

فال روز سه شنبه 11 خرداد 1395 - نمناک

namnak.com/31460-فال-روز-11-خرداد-1395.html
Translate this page
3 days ago - فال روزانه و فال روزانه سه شنبه 11 خرداد 95 و فال جذاب و فال ماه تولد و فال جدید را در ... فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 11 خرداد 1395 ، فال سه شنبه 95 .... فال روز سه شنبه 14 اردیبهشت 1395; تصاویر روز دوشنبه 10خرداد 1395 ...

فال روزانه جمعه 14 خرداد 95 - کلبه نیوز

www.kolbenews.ir/post/588/فال-امروز-جمعه-14-خرداد-1395.html
Translate this page
9 hours ago - فال روزانه جمعه 14 خرداد 1395فال فردا 14 خرداد 95 ,فال 14 خرداد 95,فال روزانه 14 خرداد 95,فال روزانه 95/3/14,فال 14 خرداد 1395,طالع بینی روزانه جمعه ...

فال روزانه جمعه 14 خرداد 1395 - پرتال تفریحی هیت لیپ

heatleap.ir/فال-روزانه-جمعه-14-خرداد-1395/
Translate this page
فال روزانه جمعه ۱۴ خرداد ۱۳۹۵. خرداد ۱۳, ۱۳۹۵ by heatleap Leave a Comment ... هدفگذاری در کار کافی نیست؛ شما
roznews بازدید : 299 پنجشنبه 13 خرداد 1395 نظرات (0)
- مهد کودک و پیش دبستانی پالیزا تلفن: 77501640 منطقه: 7 آدرس: تهران - خیابان شریعتی - کوی ميثاق 2 - پلاک 59 اطلاعات بیشتر 2 - آشیانه کودک و نوجوان تلفن: 44223092 منطقه: 2 آدرس: تهران - بلوار مرزداران - خیابان بهار - نبش میدان علایی پور - پلاک 22 اطلاعات بیشتر 3 - مجتمع آموزشی رهیار تلفن: 44146513 منطقه: 5 آدرس: تهران - بلوار آیت اله کاشانی - سازمان برنامه شمالی - کوچه دوم شرقی - پلاک 7 اطلاعات بیشتر 4 - مهد کودک و پیش دبستانی بنفشه تلفن: 88739516 منطقه: 6 آدرس: تهران - خیابان قائم مقام فراهانی - بین خیابان مطهری و خیابان عباس آباد - خیابان چهارم اطلاعات بیشتر 5 - مهد کودک و پیش دبستانی سبحان تلفن: 44453112 منطقه: 2 آدرس: تهران - بزرگراه اشرفی اصفهانی - نرسيده به پونک - خیابان صفاریان طوسی- پلاک 5 اطلاعات بیشتر 6 - مهد کودک و پیش دبستانی شاد آفرین تلفن: 33831667 - 33831665 منطقه: 15 آدرس: تهران - بزرگراه شهید محلاتي - خیابان نبرد جنوبي - بر 45 متري نبرد - مقابل پارك گلچين - پلاک 83 اطلاعات بیشتر 7 - مهد کودک و پیش دبستانی فرهنگ تلفن: 5 - 88373224 منطقه: 2 آدرس: تهران - شهرک غرب - بلوار خوردین - خیابان توحید سوم - پلاک 19 اطلاعات بیشتر 8 - مهد کودک و پیش دبستانی کوچولوها تلفن: 22524162 - 22536908 منطقه: 8 آدرس: تهران - بزرگراه رسالت - کرمان جنوبی - خیابان صافی - پلاک 21 اطلاعات بیشتر 9 - مهد کودک بهارک تلفن: 77872821 منطقه: 4 آدرس: تهران - خیابان فرجام شرقی - تقاطع فرجام و اتوبان باقری - نبش 172 غربی - کوچه شهید تجریشی - پلاک 2 اطلاعات بیشتر 10 - مهد کودک حوض نقاشی تلفن: 44603310 - 44603133 منطقه: 5 آدرس: تهران - جنت آباد - روبروی 35 متری گلستان - خیابان اقاقیا - خیابان نسترن - جنب دانشگاه - کوچه سمنانی - پلاک 6 اطلاعات بیشتر 11 - مهد کودک سرزمین سبز تلفن: 44647744 منطقه: 5 آدرس: تهران - شهرک اکباتان - فاز دو - بلوک 18 - ورودی 4 و 5 اطلاعات بیشتر 12 - مهد کودک شهرزاد تلفن: 44401792 منطقه: 5 آدرس: تهران - بزرگراه اشرفی اصفهانی - بعد از پل همت - خیابان ۲۲ بهمن - کوی مهتاب - پلاک یک اطلاعات بیشتر 13 - مهد کودک فردای روشن تلفن: 22290637 - 22296079 منطقه: 1 آدرس: تهران - فرمانیه - بعد از برج کوه نور - خیابان فربین - کوچه هوشمند - پلاک 5 اطلاعات بیشتر 14 - مهد کودک و پیش دبستانی گلستانه تلفن: 88555129 - 88711439 منطقه: 6 آدرس: تهران - یوسف آباد - خیابان 23 - پلاک 29 اطلاعات بیشتر 15 - مهد کودک و پيش دبستاني آينده برتر تلفن: 22780747 منطقه: 3 آدرس: تهران - چهارراه پاسداران - خيابان دولت - بين اختياريه و ديباجي - كوچه فروردين - كوچه طاهري - پلاك 1 (محله اختياريه)
roznews بازدید : 127 پنجشنبه 13 خرداد 1395 نظرات (0)

تیم ملی فوتبال ایران در رنکینگ جهانی فوتبال فیفا 2016

جدول رنکینگ فیفا در 2 ژوئن 2016 میلادی برابر با 13 خرداد 1395 شمسی از سوی فدراسیون جهانی فوتبال منتشر شد که در آن تیم ملی فوتبال ایران با 3 پله صعود در رده 39 جهان قرار گرفت و همچنان بهترین تیم آسیا باقی ماند.

صعود خیره کننده فوتبال ایران در رده بندی جدید فیفا + جدول ، فیفا 2016 ، فیفا

 

صعود خیره کننده فوتبال ایران در رده بندی جدید فیفا + جدول ، فیفا ، رنکینگ آسیا

10 تیم برتر آسیا در رده بندی فیفا 2016 :
1- ایران 688 امتیاز (3 پله صعود - سی ونهم جهان)
2- کره جنوبی 603 امتیاز (4 پله صعود - پنجاهم جهان)
3- ژاپن 581 امتیاز ( 4 پله صعود - پنجاه وسوم جهان)
4- استرالیا 563 امتیاز (9 پله سقوط - پنجاه ونهم جهان)
5- عربستان 545 امتیاز (5 پله سقوط - شصت و پنجم جهان)

جدول فیفا ، رنکینگ آسیا ، جدیدترین رنکینگ ایران

تیم ملی فوتبال ایران در رده بندی فیفا 2016 + جدول - نمناک

namnak.com/3217-صعود-خیره-کننده-فوتبال-ایران-در-رده-بندی-...
Translate this page
جدول رنکینگ فیفا در 5 می 2016 میلادی برابر با 16 اردیبهشت 1395 شمسی از سوی فدراسیون جهانی فوتبال منتشر شد که در آن تیم ملی فوتبال ایران بدون تغییر ...

جدیدترین رده بندی فوتبال جهان، “فیفا 2016” + جدول - نمناک

namnak.com/1325-جدیدترین-رده-بندی-فوتبال-جهان،-فیفا-2013...
Translate this page
جدول رده بندی فوتبال فیفا 2016 ، رده بندی فوتبال فیفا 2016 اردیبهشت 95 ، و fifa world football ... تیم ملی فوتبال ایران دررده 39 جهان و نخست آسیا قرار گرفت.

 

فوتبال ایران + مسابقات آنلاین فیفا - مطالب رنکینگ فیفا و تیم ملی

www.fifa13.ir/post/category/48
Translate this page
در جدول کلی این ماه فیفا, آرژانتین همچنان رتبه اول را دارد و بلژیک و شیلی دوم و سوم ... رنکینگ تیمهای ملی فوتبال جهان در ماه April 

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 105
  • بازدید ماه : 105
  • بازدید سال : 2,846
  • بازدید کلی : 20,174