loading...
roznews
roznews بازدید : 124 جمعه 14 خرداد 1395 نظرات (0)
رفتار «قیم‌مآبانه» گروهی از حاضران در فضای مجازی در برخورد با هنرمندان در روزهای اخیر منجر به توهین‌های وسیع به شهاب حسینی بازیگر فیلم «فروشنده» به دلیل اهدای جایزه‌اش به ساحت امام زمان (عج) شد؛ جنگ روانی که با واکنش های متعددی همراه شد و جدی‌ترین این واکنش‌ها از سوی رضا کیانیان بود.

اختتامیه شصت و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کن با اهدای جوایز بهترین بازیگر به شهاب حسینی و بهترین فیلمنامه به اصغر فرهادی برای فیلم «فروشنده» برای ایران به پایان رسید تا بدین ترتیب شهاب حسینی مهم‌ترین جایزه بازیگری را تاکنون برای سینمای ایران به دست آورده باشد و بیش از پیش بدرخشد.

شهاب حسینی پس از دریافت جایزه‌اش، از هیات داوران تشکر کرد و گفت: «مطمئنم الان روح پدرم نظاره گر من است. از ترانه علیدوستی و اصغر فرهادی بابت انرژی که به من دادند، تشکر می‌کنم. این جایزه را از مردم دارم، پس با تمام وجود و عشق به مردم سرزمینم تقدیم می‌کنم». این گفته‌ها طبیعتاً به معنای اهدای معنوی جایزه بود و هیچ محدودی برای اهدای معنوی دیگری باقی نگذاشته بود.
حواشی حمله به شهاب حسینی برای اهدای جایزه‌اش به ساحت امام زمان!

پس از بازگشت تیم سازنده «فروشنده» به ایران، شهاب حسینی نشست خبری این فیلم در تهران را با بیان این جملات به پایان رساند: «بسیار خوشحالم و به فال نیک می گیرم که ‏شب نیمه شعبان این جایزه را در کن گرفتم و این هدیه ناقابل را به آستان مبارک ایشان در جمکران تقدیم می کنم.‏» و رویکرد ارزشمند این بازیگر بااخلاق سینمای ایران، با واکنش‌های تندی در فضای مجازی همراه شد و یک جنگ روانی علیه حسینی شکل گرفت.

نوع رفتار با حسینی در جریان این عملیات روانی به گونه‌ای «قیم‌مآبانه» بود که تصور می‌شد این جایزه متعلق به این اشخاص هتاک داشته و شهاب حسینی حق نداشته جایزه را علاوه بر اهدا به مردم، به ساحت مقدس امام زمان اهدا کند و البته مشخص نیست در کشوری که قریب به اتفاق جمعیتش را شیعیان تشکیل می‌دهند، این دو اهداء چه منافاتی با هم داشت؟

در این میان برخی رسانه‌ها اظهاراتی را به نقل از شهاب حسینی منتشر کردند و آن را واکنش این بازیگر به عملیات روانی اخیر خواندند. در این اظهارنظر، حسینی تاکید کرده است: «کوچک‌ترین اهمیتی به این موضوعات نمی‌دهم؛ اگر خداوند بخواهد آتش خشم و غضب و حسد تبدیل به گلستان می‌شود، همان‌گونه که برای ابراهیم(ع) شد. نه تایید این افراد من را خوشحال و نه تکذیبشان من را ناراحت میکند.»

حواشی حمله به شهاب حسینی برای اهدای جایزه‌اش به ساحت امام زمان!

با این حال جدی‌ترین واکنش را رضا کیانیان نسبت به هتاکی‌ها علیه شهاب حسینی نشان داد و نوشت: «نمى دانم بالاخره به آزادى هاى شخصى اعتقاد داریم یا نه؟ شهاب حسینى، ابتدا جایزه اش را به مردم و بعد به امام زمان (ع) تقدیم مى کند. خب این یک تصمیم شخصى ست! آیا به کسى اجحافى کرده؟ به کسى ضررى زده؟ آیا قبلاً قول داده بوده به امام زمان تقدیم نخواهد کرد؟ که حالا بدهکار شده؟!

متأسفانه عده اى به او فحاشى مى کنند! و از او طلبکارند! یادتان باشد او به کسى فحش نداد، ولى ناسزا شنید! او به کسى قولى نداده بود که ضدش را عمل کند، اما خیلى ها از او انتظارات خودخواسته داشتند و چون او کار خودش را کرد، ناراحت شدند! اول، چرا توقع داریم؟ و دوم چرا فحاشى مى کنیم؟

دقیقاً مثل برنامه هفت! این برنامه چرا از همه فیلم سازان جهان توقع دارد مثل هفتى ها باشند و مثل آن ها فکر کنند!!! در صورتی که هیچ فیلم سازى از پیش اعلام نکرده بوده و به آن ها قول نداده بوده شبیه آن ها فیلم خواهد ساخت! و حالا که مانند خودش و با نگاه خودش فیلم ساخته، هفتى ها ناراحتند، و اخیراً فحاشى هم مى کنند! و جالب این جاست که مدیر شبکه ٣ هم از فحاشى دفاع مى کند و معتقد است دارند مدل سینماى مطلوب را ارائه مى کنند!»

فحاشی به شهاب حسینی به خاطر امام زمان (عج) +واکنش این بازیگر - صراط

www.seratnews.ir/.../فحاشی-به-شهاب-حسینی-به-خاطر-امام-زمان-عج-و...
Translate this page
2 days ago - شهاب حسینی بعد از اهدای جایزه فیلم کن خود به آستان امام زمان(عج)، مورد حمله ضد ... دانا در خصوص جنگ روانی که علیه تقدیم جایزه‌اش به ساحت مقدس امام زمان(عج) به ... حمله به خواننده محبوب آذری‌ها به خاطر افشای ماهیت چند پان‌ترکیست+فیلم.

حواشی حمله قیم‌مآبان فضای مجازی به شهاب حسینی برای اهدای جایزه‌اش به ...

www.citna.ir/news/187769
Translate this page
5 hours ago - حواشی حمله قیم‌مآبان فضای مجازی به شهاب حسینی برای اهدای جایزه‌اش به ساحت امام زمان! رفتار «قیم‌مآبانه» گروهی از حاضران در فضای مجازی در برخورد ...

سایت خبری تحلیلی تابناك|اخبار ایران و جهان|TABNAK

www.tabnak.ir/
Translate this page
حواشی حمله به شهاب حسینی برای اهدای جایزه‌اش به ساحت امام زمان! ... پیشنهاد لاریجانی به عارف/انتقاد شدید نوه امام از عملکرد برخی روحانیون/آمار عجیب از برده داری در ...
You've visited this page many times. Last visit: 8/2/15

ماجراي فحاشي به شهاب حسيني بخاطر تقديم جايزه اش به امام

gavbaz.rozblog.com/post/1399
Translate this page
2 days ago - ماجرای فحاشی به شهاب حسینی بخاطر تقدیم جایزه اش به امام زمان ... شهاب حسینی بعد از اهدای جایزه فیلم کن خودبه آستان امام زمان(عج)، مورد حمله ضد انقلاب ..... به دنبال گستاخی و هتاکی یک خواننده خارج نشین به ساحت مقدس امام هادی(ع) وامام ...

حمله به شهاب حسینی برای اهدای جایزه اش به ساحت امام زمان! - پایگاه خبری ...

tnews.ir/news/a3f864064847.html
Translate this page
3 hours ago - رفتار «قیم مآبانه» گروهی از حاضران در فضای مجازی در برخورد با هنرمندان در روزهای اخیر منجر به توهین های وسیع به شهاب حسینی بازیگر فیلم ...

حمله به شهاب حسینی برای اهدای جایزه اش به ساحت امام زمان!

tnews.ir/news/8f6764067100.html
Translate this page
2 hours ago - پول نیوز - رفتار «قیم مآبانه» گروهی از حاضران در فضای مجازی در برخورد با هنرمندان در روزهای اخیر منجر بهتوهین های وسیع به شهاب حسینی بازیگر ...

حواشی حمله به شهاب حسینی برای اهدای جایزه اش به ساحت امام زمان! - قطره

www.ghatreh.com/.../حواشی-حمله-شهاب-حسینی-برای-اهدای-جایزه-سا...
Translate this page
2 hours ago - متأسفانه عده ای به او فحاشی می کنند! و از او طلبکارند! یادتان باشد او به کسی فحش نداد، ولی ناسزا شنید! او ب.

حواشی حمله به شهاب حسینی برای اهدای جایزه اش به ساحت امام زمان! - تابناک ...

khabarfarsi.com/n/16811948 - Translate this page
6 hours ago - رفتار «قیم مآبانه» گروهی از حاضران در فضای مجازی در برخورد با هنرمندان در روزهای اخیر منجر به توهین های وسیع به شهاب حسینی بازیگر فیلم ...

حواشی حمله به شهاب حسینی برای اهدای جایزه‌اش به ساحت امام زمان!

monitor.shafaqna.com/FA/IR/4761910
Translate this page
5 hours ago - متأسفانه عده اى به او فحاشى مى كنند! و از او طلبكارند! يادتان باشد او به كسى فحش نداد، ولى ناسزا شنيد! او به كسى قولى نداده بود كه ضدش را عمل كند، اما ...

حمله به شهاب حسینی برای اهدای جایزه‌اش به ساحت امام زمان! | خط برتر

khabarpu.com/k.php?u...2K7YtyDYqNix2KrYsQ==
Translate this page
حمله به شهاب حسینی برای اهدای جایزه‌اش به ساحت امام زمان! - خط برتر | 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 101
  • بازدید ماه : 101
  • بازدید سال : 2,842
  • بازدید کلی : 20,170